ADVERTORIAL KEWANGAN

Ingin berkahwin duit tak ada?

Memperkenalkan sebuah E-Book kisah pengurusan kewangan bagi penyelesaian masalah kewangan bagi meniti hari bahagia anda.




Seorang pelajar bertanya gurunya : APA ITU PERKAHWINAN?

Guru: Ada hutan yang subur didepan sana. Berjalanlah kamu. Tapi janganlah kamu sesekali mengundur kebelakang. Tebanglah sepohon pokok saja. Dan tebanglah jika kamu merasakan bahawa pohon tersebut adalah yang paling cantik,segar dan tinggi, kerana kamu telah menemukan apa itu perkahwinan.

Pelajar tersebut pun berjalan, dan tidak berapa lama, dia datang semula dengan membawa sepohon kayu, walaupun pohon tersebut tidaklah berapa segar, cantik dan tinggi pada pandangan guru tersebut.

Maka gurunya pun bertanya: Mengapa kamu memotong pohon seperti ini....?

Pelajar itu menjawab: Sebab, berdasarkan pengalaman saya sebelum ini, saya hanya berjalan setengah perjalanan daripada hutan tersebut dan saya takut akan kembali dengan tangan kosong. Jadi saya mengambil kesempatan menebang pohon ini lalu dibawa kesini. Pada pandangan saya ianya adalah pohon yang terbaik buat saya. Saya tidak ingin kehilangannya atau menyesal kerana tidak memilihnya...

Maka guru itu pun menjawab: ITULAH PERKAHWINAN.......

DAPATKANNYA SEKARANG HANYA RM 20.00 SEBELUM HARGANYA DINAIKKAN!